Met een persoonlijke aanpak stellen we samen met jou eerst het DNA van je organisatie vast. Zodat de identiteit tot in de haarvaten van je organisatie doordringt en een sterk, authentiek merk ontstaat. Daarna maken we de vervolgstappen tastbaar in een marketingplan. Met concrete doelen en heldere stappen.
De basis van jouw marketingstrategie
Wat is het bestaansrecht van jouw organisatie? Hoe ziet het DNA eruit, wat is de Why, de How en de What? Het bepalen van de antwoorden op dit soort vragen is vaak de basis van de marketingstrategie. Omdat we merken dat organisaties die werken vanuit hun Why inspirerend zijn. Voor zowel klanten als medewerkers. Zo bereik je al snel meer succes.
Ontdek waarom in de voordelen van de Why als merkstrategie.
4 scenario’s voor een actuele marketingstrategie
Deze bijzondere tijd raakt iedereen. Niet alleen jou, maar ook je klanten. Wat betekent dit voor je marketingstrategie? Hoe zorg je dat jouw bedrijf relevant blijft, nu en op de langere termijn? Deze 4 scenario’s helpen je om een gericht marketingplan te maken en goede keuzes te maken. Juist nu is dat broodnodig. Want één ding is zeker: wachten en niets doen brengt je niet verder.
Bekijk hier de 4 scenario’s en zie waar jouw kansen liggen.
Hoe bepaal je een effectieve marketingstrategie?
Een effectieve marketingstrategie is een strategie die bij jouw organisatie past. Gericht op de doelen die jij wilt halen. En de doelgroepen die daarbij horen. Dat bereiken we door samen aan de slag te gaan. Met scherpe vragen en een frisse blik.
Denk bijvoorbeeld aan:
- Vaststellen identiteit/ Why
- DNA-onderzoek
- Merkstrategie/ branding
- Marketingstrategie
- Employer branding strategie
- Campagnestrategie
- Contentstrategie
Aan de slag met jouw marketingstrategie?
Laten we meteen spijkers met koppen slaan. Zodat jij snel de resultaten plukt van een werkende strategie. Stuur Danielle een mailtje of bel haar op 06-424 96 454.