Portfolio
Kennisdelen vinden we belangrijk. Omdat we zo met elkaar mooie merken nog mooier kunnen maken. En omdat we nu eenmaal graag over ons werk praten.
Wil jij ook regelmatig nieuwe inspiratie? Meld je hieronder aan en ontvang iedere maand een handige marketingtip.
[wpforms id=”7″]
B2B bij KPN
Ingewikkelde kennis overdragen aan leken. Hoe doe je dat? KPN schakelde onze hulp in om deze vertaalslag te maken. Met verschillende campagnes vertaalden we complexe materie naar heldere communicatie. Een briljante technische dienst ontwikkelen. En die daarna goed overbrengen aan je klanten. Dat was een struikelblok voor KPN. Onze eerste…
Op reis met Qwinc
Een avontuurlijke trip met meer dan tweehonderd collega’s en hun partners. Het ideale moment om het merkgevoel te versterken. En dat kan met kleine gebaren. Bijvoorbeeld met een tripboekje. Een reis is geen reis zonder gids. Samen eropuit versterkt het merkgevoel. Als organisatie kun je dit gevoel nog extra stimuleren….
Aansprekend duurzaamheidsverslag bij Borr Drilling
Borr Drilling, een modern internationaal boorbedrijf, wil duurzaamheid in haar bedrijf integreren. De eerste stap is het maken van een losstaand duurzaamheidsverslag. Het aansprekende rapport deelt op een aantrekkelijke manier de duurzaamheidsambities met werknemers, klanten en investeerders. Duurzamer worden is een belangrijk doel voor Borr Drilling. De ambitie is om…