Kom los van je dagelijkse blik en bekijk je merk vanuit een ander perspectief. Zet tijdens de vakantie de volgende brillen eens op:
De roze bril
Het ijsje van die ene ijscoman is zo lekker… Wat is zijn geheim, wat doet hij anders dan de andere ijsverkopers en hoe benadert hij zijn klanten?
De hippe bril
Wat is jouw favoriete tentje? Iets zorgt ervoor dat je hier graag terugkomt. Is het de sfeer, de locatie, het eten of de bediening? Hoe word je als klant graag behandeld?
De kinderbril
Kinderen kijken anders. Zij durven te vragen, en nog eens te vragen. Alles staat nog open. Welke nieuwe ideeën ontstaan er als je deze bril op zet?
Je eigen bril
Je eigen, vertrouwde bril kijkt wel zo lekker, op de juiste scherpte. Wissel hem ook na de vakantie eens af met de andere brillen, zo blijft je met een frisse blik je merk bekijken.
Bekijk bij terugkomst je merk eens kritisch vanuit de verschillende brillen, en breng de inzichten uit je vakantie in de praktijk. Let er daarbij ook op dat je niet in de valkuilen van de zomer stapt.