Een avontuurlijke trip met meer dan tweehonderd collega’s en hun partners. Het ideale moment om het merkgevoel te versterken. En dat kan met kleine gebaren. Bijvoorbeeld met een tripboekje. Een reis is geen reis zonder gids.
Samen eropuit versterkt het merkgevoel. Als organisatie kun je dit gevoel nog extra stimuleren. En helemaal mooi als je dit samenvoegt met een praktisch doel. Zoals alle Qwincers informeren over de reis naar Marokko. Hoe ontvangt iedereen de juiste details en kom je als groep meteen in de stemming? In het tripboekje wisselen we onmisbare praktische content af met sfeervolle beelden en leuke extra’s. Zo kregen alle Qwincers de belangrijkste informatie én zat de sfeer er meteen in.
Tripboekje
Benieuwd naar het resultaat? Bekijk hieronder de digitale versie.
Naast culturele uitjes was er ook tijd voor een poolparty. Tijdens deze poolparty dreven er honderden Qwinc-badeendjes in het water. Aan het einde van de avond was er geen eendje meer te bekennen. Gelukkig hebben we de foto’s nog…