B2B bij KPN

Ingewikkelde kennis overdragen aan leken. Hoe doe je dat? KPN schakelde onze hulp in om deze vertaalslag te maken. Met verschillende campagnes vertaalden we complexe materie naar heldere communicatie.

B2B-marketing bij KPN

Een briljante technische dienst ontwikkelen. En die daarna goed overbrengen aan je klanten. Dat was een struikelblok voor KPN. Onze eerste stap voor deze business-to-businesscampagne was het uitdenken van de propositie en de campagneplanning. Hierbij hebben we zowel online als offline campagnes ingezet om de complexe ideeën aan de doelgroepen over te brengen. Via meerdere wegen. Over verschillende diensten. Met als kern? Heldere en doelgroepgerichte communicatie. Deze gerichte uitingen activeerden de doelgroepen succesvol om in actie te komen.

“ Met hun flexibele en pragmatische aanpak heeft Springfish in korte tijd een complexe casus eigen gemaakt. Er ontstond direct meerwaarde door vakkennis en deze dossierkennis te combineren.”


Mathijs Valk – Manager KPN Certificate Services
Scroll naar top