99+
lachstuipen
10 jaar
pure merken bouwen
3.769+
content items
hoe dan?
Goede ideeën. Waarschijnlijk zit je er vol mee. Over je business, je markt en je doelgroepen. Of juist voor het werven van kandidaten. Maar hoe zet je al die ideeën om in effectieve marketingresultaten?

“Met hun flexibele en pragmatische aanpak in korte tijd een complexe casus eigen gemaakt. Er ontstond direct meerwaarde door vakkennis en deze dossierkennis te combineren.”

“We zijn op een uitstekende manier begeleid in alle aspecten van bedrijfscommunicatie. Constructief, pragmatisch, ter zake kundig en snel, wat uiteindelijk heeft geleid tot de juiste boodschap bij het juiste publiek.”

“Goed aangevoeld en geadviseerd wie wanneer met welke informatie benaderd moest worden. Kortom prettig om mee te werken.”

“De – voor ons soms verrassende – voorstellen hebben bijgedragen aan een fris en modern ontwerp van onze nieuwe website. Hun enthousiasme heeft ons gestimuleerd om zelf ook met veel plezier samen te werken naar het uiteindelijke resultaat.”

“Springfish helpt ons met de merkstrategie en het praktisch realiseren hiervan. Zij geven ons gevraagd en ongevraagd advies over ons merk en onze marketinguitingen. Door hun ervaring met zelfsturing en de kennis van onze diensten komen zij snel tot de kern.”

“Met hun persoonlijke aanpak – waarbij zij zich echt verdiepen in het bedrijf – is het proces om te komen tot een gerichte marketingaanpak een zeer natuurlijk aanvoelend proces geweest, waarvoor wij hun zeer erkentelijk zijn.”
Gebruik jij deze 36 vormen van content?
Contentmarketing. Juist nu we weer massaal thuiswerken, is sterke content onmisbaar. Want zonder content trek je je doelgroep lastiger naar je toe. Zonder content heb je geen pullmarketing – of inboundmarketing als je die term liever gebruikt. En ook geen social selling. Gebruik jij al alle slimme vormen die er…
5 redenen waarom je een duurzaamheidsverslag wilt
Het duurzaamheidsverslag is flink in opkomst. Of het nu gaat om een aanvulling op het jaarverslag of een losstaand verslag, steeds meer organisaties zijn hiermee bezig. Waarom eigenlijk? En hoe draagt zo’n verslag bij aan jouw merk? 5 redenen waarom een duurzaamheidsverslag goed is voor jouw organisatie.
4 scenario’s voor een actuele marketingstrategie
Deze bijzondere tijd raakt iedereen. Niet alleen jou, maar ook je klanten. Wat betekent dit voor je marketingstrategie? Hoe zorg je dat jouw bedrijf relevant blijft, nu en op de langere termijn? Deze 4 scenario’s helpen je om een gericht marketingplan te maken en goede keuzes te maken. Juist nu…
Ook iedere maand een slimme marketingtip?
[wpforms id=”7″]