“Springfish heeft ons bedrijf op een uitstekende manier begeleid in alle aspecten van bedrijfscommunicatie. Constructief, pragmatisch, ter zake kundig en snel, wat uiteindelijk heeft geleid tot de juiste boodschap bij het juiste publiek.”
Bij Swap Support geloven ze in hun eigen kracht. De bijzondere manier van werken bij Swap Support staat dan ook centraal in de recruitingcampagne. Swap Support wil kandidaten zo direct haar andere manier van werken meegeven. Prikkelende beelden op social media vormen de rode draad. Samen met korte teksten activeren ze de nieuwsgierigheid. Daarnaast roepen ze op tot het maken van een quiz om te testen wat je ‘Swapscore’ is. Deze uitdagende online campagne past bij de belevingswereld van de kandidaten die Swap Support zoekt.
Tegelijkertijd spelen op de website de praktijkverhalen van klanten de hoofdrol. In interviews met bijpassende beelden vertellen klanten over hun ervaringen met Swap Support. Deze praktijkverhalen gaan niet alleen over de diensten van Swap Support. Maar juist welke voordelen en resultaten de klanten van Swap Support ervaren na het afnemen van de diensten. Zo ervaren zowel kandidaten als klantorganisaties een puur merk.